Followers

Lagu Besh..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Thursday, June 10, 2010

Tazkirah Pagi

Ketika aku memohon kekuatan..
Allah memberiku kesulitan hingga aku kuat..
Ketika aku memohon kebijaksanaan..
Allah memberiku masalah untuk dipecahkan..
Ketika aku memohon kesejahhteraan..
Allah memberikan aku akal untuk berfikir..
Ketika aku memohon keberanian...
Allah memberikan aku ujian untuk aku atasi..
Ketika aku tidak pernah menerima yang aku pinta..
Tapi aku menerima apa yang aku perlukan...
Allah mengetahui setiap sesuatu..

Allah the Al-Knowing...the Almighty..Bless me always..peace

2 comments:

  1. yer! sbb tue kne letak kn Allah no 1 in our life
    ajal maut sume nye terletak di tgn Nya


    peace..!

    ReplyDelete
  2. absolutely right..but sometimes kite x dpt terima dugaan Tuhan..lemahnye kite

    ReplyDelete


album

album

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP